Werkgroep Goededoelen Haren Werkgroep Goededoelen Haren
Oranjeconcert 27 april 2024, Koningsdag

Het was een feestelijke avond met een goed gevulde zaal. Bij het binnenkomen in de kerkzaal was er voor iedereen een glaasje oranjebitter of sinaasappelsap.
In de kerkzaal stonden een mooi bloemstuk, vrolijke oranje tulpen en sinaasappels.
Om acht uur werd iedereen welkom geheten door één van de leden van de Werkgroep Goededoelen.
Daarna werd het woord gegeven aan de voorzitter van de Algemene Oranjevereniging Oranje Nassau Haren, de heer De Boer en zijn toespraak werd afgesloten met het zingen van het Wilhelmus.
Het Oranjeconcert werd deze avond uitgevoerd door het Christelijk Fanfarekorps Juliana Hoogezand o.l.v. dirigent Bauke Burghgraef.
Ernst Ottens, lid van het orkest, vertelde op boeiende wijze iets over de stukken die er gespeeld werden.
De samenzang werd begeleid door Hans Noordveld, organist van de Gorechtkerk.
De beamerpresentie werd deze avond verzorgd door Astrid van der Steeg en de geluidsinstallatie door Rudolf Kooi.
De avond werd afgesloten met het lied: ‘De dag door uwe gunst ontvangen, is weer voorbij’.
Namens de Werkgroep Goededoelen Haren onze dank aan iedereen die deze avond aan dit Oranjeconcert heeft meegewerkt.
En natuurlijk ook dank aan alle bezoekers die deze avond zijn gekomen.
Dit Oranjeconcert werd mede mogelijk gemaakt door medewerking met en een financiële bijdrage van de Algemene Oranjevereniging Oranje Nassau Haren, onze dank hiervoor.
We kunnen terug zien op een mooie avond en hebben veel positieve reacties ontvangen.